loading...
╬ ═ ╬ نـ ـــوشـ ــتــ ــه هـ ـاے مــ ـنــ ـــ ╬ ═ ╬
emo_girl بازدید : 43 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

چه فرقی میکند کجا زندگی میکنم....

              

                     چگونه زندگی میکنم...

 

                    با چه کسی زندگی میکنم....


چه فرقی میکند دیگران چه فکر میکنند....


                                   یا چه می گویند....


مهم این است که من با یاد او زندگی میکنم


ای کاش او هم اینگونه باشد......


ای کاش.......


ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
درباره ما
Profile Pic
هر از گاهی که هوای حوصله ام ابری میشود به خودم امید میدم که خورشید هنوز سرجاشه و خاموش نشده...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 2,239
  • کدهای اختصاصی

    هدایت به بالا

    کد هدایت به بالا

    تماس با ما

    پشتیبانی

    کد کج شدن تصویر